مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-06اقتصادي

برداشت بیش از 70درصد محصول چغندر قند اسدآباد از مزارع


مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از برداشت بیش از 70درصد محصول چغندر قند این شهرستان از سطح مزارع خبر داد.

- محمد کرم مرادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز برداشت چغندر قند از مزارع سطح شهرستان از 20شهریور ماه تاکنون و آغاز تحویل محصول به کارخانجات از 22شهریور ماه، اظهار کرد: برداشت محصول چغندر قند شهرستان تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت ضمن اینکه از زمان شروع برداشت محصول تاکنون 75 هزار تن از محصول به کارخانه قند همدان و شش هزار تن به کارخانه قزوین و بخشی نیز به سایر کارخانه های طرف قرارداد تحویل داده شده است.

وی با اشاره به پیش بینی برداشت بیش از 135هزار تن چغندر از سطح مزارع شهرستان اسدآباد ،تصریح کرد:سطح زیر کشت امسال چغندر قند شهرستان بیش از 2530 هکتار بوده که به صورت متوسط از هر هکتار کشت برداشت 55 تن محصول توسط چغندرکاران اسدآبادی پیش بینی می شود.

مرادی تعهد امسال شهرستان در بحث کشت چغندر را 2100 هکتار برشمرد و گفت:با توجه به مقرون به صرفه بودن این محصول استراتژیک چغندرکاران اسدآبادی با 430 هکتار مازاد تعهد افزایش کشت داشته اند .

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود میزان تولید محصول چغندر قند امسال شهرستان نسبت به سال گذشته دارای 25 هزار تن افزایش باشد، خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد دارای 750 چغندرکار بوده که بیشترین سطح زیر کشت چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از 70درصد محصول چغندر قند اسدآباد از مزارع

برداشت بیش از 70درصد محصول چغندر قند اسدآباد از مزارع